The smoke inside my body reacts...

Idag har jag promenerat i två timmar från och till olika ställen. Jag har ätit lite då och då, sedan kännt mig illamående så gått och spytt typ 3-4 ggr idag. nej, det beteendet accepterar jag inte, skärpning Elsa!!!
Min mage är riktigt jävla ful nu också, om man kollar på formen. det står inte ut som vanligt. Den är liksom uppblåst längst ner och går inåt resten. Det märks att jag kräkts som ett mumintroll idag, då ser den alltid ut såhär. Så ser den ut ibland, och några dagar efter har jag fått jävligt grov förstoppning i tarmarna.
Som sagt, skärpning!

Ska upp och jobba om 6 h, måste försöka få i mig lite sömn. Imorgon börjar jag med mina stackers igen, ingen mat! Ska ta med mig tépåsar till jobbet, tjoho!




Bryn Christopher - Smilin'

Kommentarer

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0