Nobody knows how to talk to children...

idag känns det verkligen att jag tar nya tag. Ätit 5 vindruvor och varit och solat.
Jag har trots allt bara gått upp 1½ kg över helgen som jag smällt i mig. Tänkte börja med belöningar, har aldrig testat den metoden.
När jag gått ner 3 kg får jag köpa guitar hero 5. och jag vill så jättegärna ha det!

För övrigt: Skolan är slut för min del. Det beslutet tog jag igår med min pappa. Det tjänar absolut ingenting till att komma dit över huvud taget. Dessutom kanske jag får jobba nästan heltid och tjäna massa gött ist!
jag vet inte hur det känns, jag bryr mig inte så mycket. På ett sätt är det konstigt, jag har bara hösten och våren kvar till studenten. Men går det inte så gör det inte det! Jag kommer aldrig få gå på bal och jag kommer aldrig få springa ut med mössan, men vadå? ingenting spelar någon roll i mitt liv just nu iaf...

Kommentarer

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0