Jag har damm i mina vener...

Ja, för att för en gångs skull ha en svensk rubrik, för att bevisa att kent fortfarande är bäst och har varit mina älsklingar sedan jag var sådär 10 år, idag är jag över 18! Gammal kärlek rostar ALDRIG!

Jag tänkte bara komma underfund med vad som händer i mitt liv så jag skriver det här. Jag har hoppat av skolan, lämnade in pappren idag. Jag jobbar nästan heltid vilken resulterar i både upptagenhet och mycket fetare cashflow än studiebidraget? Jag håller på att leta lägenhet, när jag flyttar ska jag sätta upp bilder på fetton överallt i min lägenhet så man ständigt är äcklad! Ja, vi får se hur det går. Imorgon börjar jag inte förrän 5 så jag hinner svänga förbi ett till fastighetsbolag.

jag har även köpt varma träningskläder idag så imrogn ska jag ut och springa igen! :D

Kommentarer

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0