Back to black...

Hej mina underbara läsare! Vad kul att ni fortsatt kolla in här även att jag inte skrivit på en vecka :P

Nu är det ju som väntat så att jag failat under helgen, inte vågat väga mig men känns som jag är tillbaks på ruta 1. Av någon anledning har jag ätit utan att tänka. Och även att jag består av så jävla mycket fett nu igen så känner jag mig så tom att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Min pojkvän åker hem idag , så jag tänker banne mig inte äta! Druckit två glas juice idag, 100kcal. Varit ute och gått i 1½ h.

Jag skulle vilja skriva ner allt nu men det orkar varken jag skriva eller ni läsa. Men nu ska jag börja med mitt projektarbete för skolan som pågår hela året. Bli frisk från bulimi! Alltså utan att behöva säga det: gå ner massa i vikt!

Ta hand om er och tänk på feta jag när ni ska äta! :D

Kommentarer

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0