Who am I to disaggree?

jag sitter här och kollar efter lediga lägenheter. Jag har ett fast jobb, och har helt klart råd med det. Frågan är om jag ska vänta med att flytta och spara pengar så får man en smidig start. Eller ska jag bara försvinna så fort som möjligt?

om jag bara bor med mig själv förstör jag inte någon annans liv som jag gör nu med min familj. Jag är en stor fettklump som är i vägen och orsakar problem, det förtjänar inte mina närmaste! Om jag bara bor med mig själv kan jag lägga upp mitt liv precis hur jag vill, äta så lite jag vill utan att få skuldkänslor för andra, gråta hur mycket jag vill, skära mig hur mycket jag vill och spy hur mycket jag vill. Påbörja den där jävla självmordsprocessen någon gång..

Jag vill ha en två helst, men man får se hur det utartar sig. Jag vill kunna sitta och stirra i taket och lyssna på musik i alla mina lediga timmar och njuta av ensamheten. Ensamhet för mig är den känslan som är minst ensam ibland :P Konstigt va? Tryggheten i att jag bara är med mig själv, obeskrivlig! Jag tycker egentligen inte om folk i mitt innersta inre :P

Kommentarer
Postat av: cupcake

sv: HEJ bullen :D !

2009-11-17 @ 09:14:06
URL: http://www.cupcakeskcal.wordpress.com

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0