Nu kan ni kalla mig för sundance-kid...

Jag har kommit på en ny planlösning, en jag kanske kan leva med under längre sikt. - inte mer än 400 kcal varje dag? det känns mycket, men jag promenerar typ 3 h varje dag och hade tänk skaffa mig ett gymkort? vad säger ni?

jag måste börja ta mina tabletter igen! Herregud, jag känner mig helt konstig!
  • Jag tar inte mina anti-depp, vilket gör att jag har fått ännu mer toppar och dalar om dagarna.
  • jag tar inte mina atarax, vilket gör att jag inte kan sova och känner tryck på bröstet hela tiden.
  • Jag tar inte mina stackers, vilket gör att jag äter hela tiden för att jag känner mig låg.

Jävla mycket skärpning! Får helt enkelt ställa in alarm på mobilen!


Kommentarer
Postat av: cupcake

sv: haha asså jag hade det förut men typ inte längre :P ! vi hade det bara hemma och då insåg jag vilken perfekt portionsstorlek dom är i :D !

2009-11-18 @ 08:36:00
URL: http://www.cupcakeskcal.wordpress.com

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0