It hides all the things I like...

Jag lyssnar nästan totalt aldrig på musiker av det kvinnliga könet. Men ibland klickar det till. Den här akustiska versionen av "mama do" med Pixie Lott är ett exempel. Liksom rösten och allt!
på något sätt gillar jag över lag de mer akustiska versionerna av låtar än album versioner. Då hör man vad folk går för, det är mer verkligt.



Nåja, slutpratat om musik haha :P Nu är det slut på den andra dagen av ABC drä man har fått äta högst 500 kcal, det är nog bara för att avvänja sig. Imorgon är det 300, jag sitter och planerar. Jag har nästan aldrig ätit knäckebröd men jag tror inte att det är så mycket i en skiva. Typ 60 eller nåt? Ska införskaffa mig det imorgon och mini-keso, bryta mina dåliga matvanor och testa något nytt. Med andra ord, gå lös på jävla ana-mat!

Hellre ana-mat än bulimi som tar död på mig, eller?

Kommentarer

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0