Böcker och Vreeswijk...

Wohooooo också! För nu har månaders väntan gått förbi och jag har beställt den svenska översättningen på den fjärde twilight boken, "så länge vi båda andas"! Må vara en aning mainstream och fjortis-igt, men det är tamigfan de bästa böckerna som finns, efter den är klar ska jag försöka mig på alla på engelska.

Men känns ju bra att jag lägger mina pengar på böcker istället för sprit och cigarretter iaf, ett stort framsteg. på tal om kultur så har jag laddat ner en hel del klassiskt á la cornelis vreeswijk, ted gärdestad, johnny cash osv... Ingen påstår att omväxling är något dåligt. tack så mycket.

nu äre jobb som väntar, ska bara äta lite lite lite sallad.

Kommentarer

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0