Ge mig bröd!...

Nu börjar snart nya Desperate Houswives, den enda serien jag väntar på och inte laddar ner. Jag skulle kunna göra det, men kl att vara på samma stadie som alla andra som följer det för en gångs skull.

Efter det börjar Gordon Ramsays nya show på trean. Jaga älskar matlagningsprogram och Gordon är min favorit. Man kan iaf drömma om att laga sån god mat och äta och njuta. Dessutom är jag i grund och botten ett matfreak som älskar att laga mat och älskar att äta mat.

På tal om kända kockar och matlagning kollade jag och min bästa vän igenom "Happy Days med Jamie Oliver" idag, en underbar kokbok som bara kostar 79 kr nu på bokrean på Åhlens! Och fy helvete vad sugen jag blev på allting, speciellt alla kycklingrätter, som är det godaste som finns.



Dessutom kom jag på att det är åratal sedan jag åt bröd och iallafall behållit det. Bröd är ju det godaste som finns, kommer ihåg mi mackperiod som varade från den dagen jag föddes till den dagen jag utvecklade äs.
Tänk bara en pågenlimpaskiva, MYCKET smör och fyra tjocka skivor NY billingeost eller prästost och ett glas kall oboy! Känns ganska lockande på att fundera på att bli frisk nu :P


Kommentarer

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0