Ge mig bodybugg...

haha nu kom det väldigt mycket information på samma gång på det jävla tvprogrammet :P
1: man måste alltid förbränna mer än man gör åt, och nu är jag glad att jag valt kalorimetoden. Ett kg är 3500 kcal, så om man bränner 500 varje dag utöver det man ätit tar det en vecka att gå ner ett kg.
2: Jag måste få tag på en "bodybugg" som är som en mätare man fester på armen som beräknar hur mycket kalorier man bränt under hela dagen, inklusive det vanliga som att gå i trappor och allt.
g det går åt då!
Om man nu ska tro på sånt, för det är ju olika för alla personer. Fyfan vad man måste träna, alltså hela dagen, om man äte som en normal människa. Dom smäller i sig minst 1500 kcal / dagen (bläääää), fatta vad mycket träning eller :P

Idag har jag, såvitt jag vet, bränt 600 kcal + flera småpromenader. ätit ca 30 kcal (ett halvt äpple). Därmed gäller inga av reglerna på mig som dom gickk igenom nyss :(

Roligt var att min lärare sa idag på utvecklingssamtalet att jag kanske borde träna så jag blir trött på kvällen och därför inte försover mig varenda morgon. Jag sa som det var att jag tränar ca 2 h varje + massa promenader. Han kom inte på nåt att svara :P Folk som inte vet något, ska inte lägga sig i!

Kommentarer

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0