Disappointment in the air...

Ingenting är kul längre. Jag har ont i hela kroppen, det svider i magen. Den nya antidepp madicinen har motsatt effekt. Jag har ätit för att jag har varit rädd att det värst kankse är påväg ändå, och jag har inte haft lika ont i magen när jag har ätit.
Vilket har resulterat i att jag gått upp 3 kg på mindre än två veckor. Om jag bröt ihop igårkväll alltså. Jag har inte vägt såhär mycket på över ett år, och då var det påväg neråt ändå. Jag orkar inte banta igen, jag tror inte jag klarar a det. Och gå runt och vara så jävla låg hela tiden. Jag orkar inte en gång till. Samtidigt kan jag inte ha det såhär.

Samtidigt skulle det vara patetiskt om jag tog mitt liv för jag har gått upp i vikt.

Måste göra ett val snart, eller bara dra ut på tiden i några veckor, så kanske det inte är å farligt sen? Jag skäms över mig själv så.


Kommentarer

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0