Update...

Såååå.
hur har det gått nu då? -Dåligt. jag har ätit på tok för mycket och haft på tok för mycket ångest. Tänkte ligga hemma hela dagen och kolla på melodifestivalen med familjen, har ju trots allt inte sett ett enda avsnitt i år, bara lyssnat på radio. Men så kom jag på att då kommer de vilja äta massa skit och jag vill inte må dåligt ännu en kväll. Så vill ha något att göra. Förmodligen får jag jobba, hoppas hoppas.

Tänkte gå ut på långpromenad också, men det ska ju likt förbannad snöa så fort man känner för något. Tagiten långdusch istället och druckit ungefär 5 kaffekoppar. Gick igenom varför jag helt plötsligt vid 17 års ålder fått halsbränna varje morgon. Varför ska kaffe vara så ohälsosamt? Men det är klart, allt som är gott är ju dåligt på något sätt :)

Kommentarer

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0