Tell me why I don't like mondays...

Så var det måndag igen.
1 dl lättfil och tre vindruvor och ungefär 10000 koppar kaffe. Var och shoppade till begravningen på onsdag. Låg som fan, tycker synd om de som måste umgås med mig just nu, kan inte påstå att jag är världens positivaste solstråle direkt. Kom hem och skulle iväg och träffa min bästa vän. Sedan helt svart. Jag hatar att svimma. Jag hatar panikångest. Jag hatar att förstöra för andra. Jag hatar när planer man kämpar hårt för att hålla sig till brister pga att jag är sånt svagt litet äckel alltså...



Nu är man frusen och skakig såklart. Men annars en hyfsat bra dag, har ju trots alt skrattat en hel del och det måste ju räknas som nånting... :)

Kommentarer
Postat av: Linn

Härligt att du har skrattat idag, det behöver man göra varje dag :) Är orolig för dig min vän. Inte bra att du svimmar och får ångest. Önskade att det fanns något jag kunde göra! Kram

2009-03-03 @ 07:14:12

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0