Tankar kring umgänge...

Känns som att jag levt lite isolerat på senaste tiden. Inte träffat några vänner eller gjort något som som tjejer behöver. Umgänge alltså.Vänner. Överskaffade ord, för mig iaf. Jag kanske ska ringa någon? Ta en fika och gå en shoppingrunda? Folk skulle nog få spader om jag gjorde det. Vana liksom.

Jag tycker att familjen räcker när det kommer til att träffa folk, det är en tillräckligt stor börda att behöva svara på tilltal och ha folk omkring sig i hemmet. Vilket inte är så bra för tänk då hur det kommer bli när jag flyttar hemifrån. Enda gången man umgås är på fest. Och då för man inte har alla hästar med sig så att säga. man umgås inte, man har bara kul, och det rä inte samma sak.



Enda vännen jag kan diskutera dethär med min mat och min liv med är min vän L, men vi träffas alltför sällan. bara just för att jag aldrig ringer eller tar kontakt, mer än nångång eller två i månaden.

Jag har bara varit själberoende hela mitt liv. jag har alltid känt mer för att bara åka hem och grubbla än att göra någonting gemensamt med någon annan. haha, sorgligt :P

Kommentarer

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0