Tack så jävla mycket...

Fan ta er jävla falska idioter. Känns det bra nu när ni vet allt om mig och mina känslor? Eller det har väl pågått ganska länge? Det var ungefär det lägsta jag varit med om.
Jag tänker inte störa er längre. Jag är klar med att gratisjobba och frivilligt hjälpa till och ställa in annat för er, det märks ju bara mer och mer att ni inte vill ha mig ändå.
Fan, jag har aldrig längtat ifrån det här jävla livet lika mycket som nu. Jag har aldrig vela flytta ifrån det här ruttna stället så mycket som nu.

Till er andra, tack så jättemycket för ni läst min blogg och kommenterat, det har bara varit värmande. Så småningom kankse jag startar en ny blogg. Så ni kan maila mig på [email protected] så skickar jag address och lösenord. Tack för mig, domedagen har aldrig varit så nära som nu... Ska sluta plåga er.

Kommentarer
Postat av: Linn

Sluta! Du plågar inte, du förgyller mina dagar finaste du! Hela du är så bra! Du förtjänar bättre än falska människor. Du förtjänar så mycket bättre än att lida av ätstörningar. Hoppas verkligen att du blir frisk från bullimin och allt dumt. Att du ska må bra och njuta av livet! Jag älskar dig!

2009-03-05 @ 15:50:07

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0