Normala inlägg...

Eftersom jag raderat min vanliga personliga blogg nu så kanske det finns plats här för lite vardagsinlägg också, som inte handlar om mat och allt tjafs. Typ nu.

För magont för skola idag. Men kände mig sysslolös så la på värsta fest-makeupen. Ser lite dumt ut när man går runt i sunkig morgonrock och nästintill knullrufs i håret och fräschaste ansiktet. jag brukar bli mer peppad på dagen om jag sminkar mig, men inte idag.



Nu har jag dessutom läst ut "män som hatar kvinnor", så nu är man beredd att sefilmen på bio. Bara det att nu har alla redan gått och sett den, de som inte orkar läsa boken när det finns en film, så som jag själv varit hela tiden. Förjävla mycket läsvärd bok måste jag säga, för omväxlighetens skull igen. Tänkte börja på andra boken nu, så ligger man före om några år när nästa film kommer ;)

Kommentarer
Postat av: Linn

Du kansek vill gå på bio med mig? :) Det blev ju inget förra gången ;) <3<3

2009-03-09 @ 18:17:02

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0