In med adeln...

jag var ute på promenix i två timmar och tänkte sätta mig och förbereda min redovisning om sömnsjuka på onsdag. Men klart at huvudet ska hålla på att sprängas. Promenad och rörelse brukar göra en gott. Jävla tvärtomdag :P Har fått tvinga i mig tre dextro, två huvudvärkstabletter och en tallrik fil. det försvann nästan inte ett dugg, kaffe skulle sitta bra nu.

Som grädde på moset är powerpoint helt väårdelöst med den nya versionn och jag som inte gjort en presentation på säkert två år. Det är helt omöjligt. jag är för konservativ just nu för att powerpoint ska uppdateras. Liksom go moderaterna och in med adeln igen!



Ett roligt tillägg är att jag får mina jävla uppstötningar hela tiden på kvällstid. Så numera får man sitta med en "spott-kopp" hela tiden. Halvmysigt. Nu kan ajg inte koncentrera mig pga ångest. åt helvede med skolan. Ser inte så himla mycket fram emot utvecklingssamtal imorgon heller. Hade det varit en månad fram kunde jag gå själv, för då hade jag vari myndig. Men nu ska föräldrarna med och se min feta frånvarolapp. Hjäääälp

Kommentarer

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0