I have never failed to feel pain...

Jag måste vara riktigt jävla dum i huvudet, det är nog inte många som protesterar när jag berättat om det här.

Att jag haft ont i magen hela veckan. Ätstörnignen har känts nästan borta, bara för det faktum att jag inte KUNNAT äta. Så fort jag ens tar en klunk vatten hugger det till i magen och jag mår sådär spy-illa ett bra tag efter. Jag kan inte sitta upp i mer än ett par minuter, då kommer smärtorna tillbaka pga att man böjer magen.
Idag vet jag inte vad som föll över mig men jag ställde mig såklart och gjorde kladdkaka på förmiddagen. En tugga av nå¨got sånt framkallar min bulimi igen (trots att jag klarat att inte spy sedan... måndags), så jag börjar hetsäta två mackor, ett äpple, en halv kladdkaka osv till jag mår sämst och går och spyr som man alltid gör.
jag undrar om någon kan förstå min magsmärta nu. Det går inte gråta eller andas, barahålla andan hela tiden. hur fan kan jag vara så korkad? Varför kan jag aldrig inse att det är farligt förrän efter det har hänt? AAAAAAAAJJJ!!!

Så snälla, när du läser dethär. Skriv en kommentar till mig hur jävla puckad jag är, så kanske man kan fatta någon gång. Inget jävla psykologsnack, utan rena rama svordomar och allt, det kanske är det enda som biter :/

Kommentarer

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0