Har jag utvecklat en äs-blogg?...

Mmmm för blogga just nu, hade la kanske önskat att hjärnan kommr igång en aning tidigare än 18 timmar eter man vaknat och det är dags att gå och lägga sig. Känner att dethär är en äs-blogg, och det var ju inte det som var meningen när jag gjorde den. LOL, så fel man kan ha. Fast lite kanske dte var så? För det var ju meningen att det skulle vara en slags anonym dagbok för att kunna släppa ur sig skiten, och det är ju över ca 90% av allt jag tänker på under dagen, mat alltså och allt detta.

Och på tal om äs läste jag att det i princip är omöjligt att bli frisk om det pågått över tre år, rent statistiskt då, att man alrig blir riktigt återställd till ett normalt tänkande. Och det känns ju lite, även att man själv aldrig hör till statistikens under har jag ungefär ett år på mig att bli frisk. HAHA. Lycka till på den fronten. Så då vet jag att jag inte har nåt att se fram emot ;)



En random 70-tals treåring för att förtydliga min poäng här :P

Kommentarer

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0