Get stupid, can't stop it...

Nääe! Jag tänker inte sluta blogga bara för att jag vet att folk jag känner läser, har ju fått reda på ännu mer folk nu under helgen. Jag måste få uttrycka mig på något sätt. Eftersom jag inte är musikalisk eller estetisk någonstans är skriva det enda sättet jag kan komma på, dessutom älskar jag att skriva, vare sig det är svammel eller någon seriös skol-uppsats. Och eftersom jag är ungefär så oallmänbildad man kan bli kan jag inte skriva om något annat än mig själv. jag brinner dessutom inte för någonting speciellt så vet inet vad jag skulle ha som tema ändå.



Och eftersom ni som känner mig redan läst igenom dethär känner ni mig nu ändå, så det är skitsamma. Skulle uppskatta om ni inte berättade det för hela världen bara.
jag tänker i alla fall fortsätta med den här bloggen. Jag har läst igenom mina inlägg och vill faktiskt fortsätta. Så ni får fortsätta njuta av massa hemligheter eftersom ni verkar tycka att mitt liv är så jävla mycket intressantare än jag själv gör. Jag bryr mig inte längre, tyck vad ni vill och säg vad ni vill, om en månad fyller jag 18 och då har ingen mer än jag någonting att säga till om som har med mig att göra längre.

Kommentarer
Postat av: Linn

Om du inte vill att jag ska läsa din blogg, så säg till!

2009-03-08 @ 10:20:18

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0