You never saw the signs...

God morgon vänner. Jag har upptäckt en sak. Jag mår illa när det är varmt ute och det går inte över på hela dagen. Är det normalt? Skriv gärna in på kommentarerna om nån känner igen sig. Jag publicerar naturligt vis inte några kommentarer över huvud taget.
 
För övrigt jobbade jag igår och det gick bra men väldigt stressigt. Självklart panik när jag kom hem och jag var med om den värsta kräkningen på länge. Höll på så länge att jag svimmade i badrummet och vaknade efter typ 10 min med häftig hjärtklappning och andnöd och skakningar som höll på i timmar efteråt. Så jag kan ju passa på att uppmana alla en gång till att aldrig någonsin börja spy. För mig är det redan försent, men för er som har funderat på det kan jag säga med 110% säkerhet att det verkligen inte är värt det någonstans. Samtidigt är det lätt att vara efterklok, så det är upp till er om ni vill förstöra hela livet med något så underbart som mat.

Kommentarer

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0