I hear a melody come soft and slowly...

Hej min kära blogg, jag lever fortfarande! :P För en gång till har jag nått en ytterligare botten jag inte trodde fanns, och överlevt. Jag börjar tro att jag är riktigt jävla odödlig, eller tusen gånger starkare än jag tror. Eller bara feg, jag vet inte. Men jag vet att jag lever och att det börjar vända.
  • Har varit ute och sprungit 4 dagar i rad nu och upptäckt att jag har mycket bättre kondition än jag trott.
  • Har trappat ner på rökningen big time
  • Slutat skära mig
  • Vunnit över bulimi-djävulen 5 dagar i rad över midsommar (dock "bullat" de senaste två dagarna efter det)
  • Ser för övrigt fram emot mitt första riktiga jobb-pass imorgon :)
Det är n'r jag prisar mig själv såhär som det alltid går neråt igen och riktigt hastigt. För inatt när jag inte kan sova kommer jag på att jag inte förtjänar att belöna mig själv och ge mig själv positiv kritik såhär. Och imorgon kommer svälten börja igen haha ;)
Men för denna stunden kan jag njuta och lyssna på en glad låt för en gångs skull :D Puss på er med självfortroende!



When we can't find the words it's hallelujah :)

Kommentarer

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0