Ursch nej...

Nu har jag raderat mina senaste inlägg. Dom var för vulgära för att lägga ut offentligt, men palla skriva riktig dagbok då eller...

Men jag vandrar på en linje mellan rätt och fel hela tiden. Jag har faktiskt kunna äta lite mer normalt, sådär upp mot en 500 kalorier per dag, de dagarna jag tränat. Varje gång jag tränar förbränner jag ca 1000. Det borde gå åt rätt håll så man går ner i vikt, om det inte var för denhär jävla bulimin som kommer ett par gånger i veckan och förstör hela jävla helvetet.

och vissa dagar bryr jag mig inte alls längre. Jag är normalviktig och kan leva med det. 56 kg är inte så farligt, det är normalt, och jag går iaf inte upp så mycket och jag har samma storlek på kläder som när jag vägde mindre.

Sedan finns det dagar när inget av detta spelar någon roll, och jg bara vill ligga stilla på golvet föralltid. Och tänker på rakblad och överdos med mina tabletter och allt.

Men jag har tur att jag har vänner som stöttar mig, och övrigt folk som visar sitt intresse. Jag tror det är det som håller mig tillbaka och inte börjar gå lös...

Kommentarer
Postat av: Linn

Det gör mig ont att det du ska må såhär! Jag hoppas att du blir frisk från bullimin och blir piggare och börjar må bättre! Du förtjänar det allra bästa! Jag finns alltid här för dig min vän <3 På andra sidan gården ;) Jag älskar dig!

2009-01-26 @ 17:56:34

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0