haha...

Jag orkar verkligen inte gå till skolan för EN lektion, samtidigt som jag förmodligen har mer frånvaro än närvaro på dagens lektioner :P

Det är ganska komiskt, det finns så många dumma viktminskningsmetoder. Det enda som fungerar är ju att man bränner bort mer än man gör åt. Jag äter ca 300-400 kalorier per dag. Jag tränar varannan dag, då bränner jag ca 1000 kalorier på löpband och cross-maskin.
Detta fungerar, tills jag börjar hetsäta och spy efter ett par dagar igen. Eftersom jag inte får väga mig mer än en gång varannan vecka så är det svårt att veta hur mycket man går ner. Det är nog just detta med vågen som håller mig på min plats. Om jag hade tillgång till en hela tiden skulle jag rasa oändligt mycket, det finns inget mer beroendeframkallande än att se kilon försvinna för någon med äs

Kommentarer

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0