Alla killar är svin?...

Varför ska alla jag tycker om bara vara ute efter en sak? varför är de flesta killarna sånna jävla svin i denna åldern? Jag är inget objekt. Jag får helt enkelt sluta tro så bra om människor och inse fakta.

det finns inget som skapar mer ånger än sex. Jag blir alltid ledsen och känner mig äcklad, utnyttjad, blottad, hatad av gud. Trodde jag hittat någon lite mognare typ nu, men nej. Jävla äckel. Nästa gång ska jag ljuga och säga att jag är oskuld. Då kanske man kan behandlas med lite respekt.

Dethär får mig bara att tänka på den värsta människan jag mött, som jag bara inte kan komma över. Det svinigaste i hela världen, men jag kan inte släppa. Jag kan inte låta bli att gråta. Jag kan inte låta bli att fortfarande vara kär, i ett jävla kukhuvud. Jag kan inte hjälpa att den betyder så för mig, att allt jag vill göra är att vara nära, när den andra fronten bara vill tvärtom, bara vill förstöra - eller ännu värre, inte märka, inte bry sig, ingenting.

Jag är fortfarande krossad. Att jag som är så självständig låtat en annan liten jävla smurf-äckel-blatte fått mig att sjunka i självfortroende tusen gånger mer än jag trodde var möjligt, när jag i princip redan låg på botten.

Allt gör ont. Jag tänke rinte inleda något mer förhållande på länge. man vet att det bara kommer leda tillbaka till dethär igen...


Kommentarer

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0