In the darkness I remain...

Hjäääälp!
Seriöst. trots att jag vägde mig nyss och det inte var någon skillnad från igår går det inte att stoppa. Vafan. Jag har redan ätit en hel tallrik fil. Blä. Magen står ut. Det har slutat bränna i låren.

Trots detta är det påväg tillbaka. Snälla snälla. jag vill inet hetsäta. Jag vill inte tappa kontrollen, det har ju gått så bra nu! Och jag vill inte spy. Faaaaan vad gör man? Jag är inte hungrig, men det är som mitt medvetande håller på att försvinna och någon annan tar över och bestämmen vad jag ska göra, jag kan inte stå emot.



Jag kastade nyss nästan en hel äppelkaka i soptunnan som mamma gjort igår. Det mår jag också dåligt av, för hennes skull. Men om jag inte gjort det skulle jag ätit upp den, och då skulle alltingbryta samman. Fyfan. Som jag har sagt innan, det är det värsta beroendet jag varit med om. Och jag hade inga problem att sluta röka. ÅÅÅÅH!

Får la försöka pallra mig till gymmet. Men jag mår inte bra idag. Jag är inte i skolan. Men jag vet att jag fortsätter att inte äta när jag varit och tränat.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är så mycket bättre än att spy. Tänk vad äckligt det är egentligen? vill du göra så mot dig själv? var stark:)

2009-02-23 @ 23:43:11
URL: http://hannamaclean.blogg.se/

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0