Mat och underverk...

Det är rätt sjukt, vad lite mat kan göra. Jag har inte ätit på ett par dagar nu och förstås har ju huvudvärken stigit mer och mer. Nu kom jag hem efter en tvåtimmarspromenix och min huvudvärk var outhärdlig. Men jag tog ett halvt äpple och ca 1 dl filmjölk och vipps, så var flera dagars huvudvärk borta.

<Måste gå och lägga mig nu. Det är dåligt, för jag har två försenade prov som jag ska göra imorgon. Jag har sjutit fram precis allt och bara idag har jag gjort färdigt två arbeten. Det är det värsta, att jag lär bli underkänd i flera ämnen bara för jag lägger all min energi på att förbränna och sova. DÅ hatar jag denhär sjukdomen! Om jag lever till 40 kommer jag säkert se tillbaka på gymnasietiden och tycka att jag var dum i huvudet som förstörde mitt liv så ;)

Menmen, nu ska jag nog dra mig till kojs och lyssna på "Män som hatar kvinnor" av Stieg Larsson. Jag vet att filmen kommer snart, men jag har fått höra att man ska läsa boken först. Började på den i somras men kom inte så långt och ljudbok är otroligt bra när man lyssnar på mp3 mycket. Jag tröttnar så fort på min musik så detta är ultimata :D


Kommentarer

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0