Terapi-tips: Sticka en halsduk...

Det är en god morgon för en gångs skull. Jag känner mig inte så låg som jag brukar, tack så mycket. kanske för att vågen visade -0.5, och man märker att dethär slitet faktiskt ger nytta. Så är det bara att se till at inte vräka i mig hur mycket som helst idag, som jag brukar göra :P



Tänkte gå på bokrean men fick reda på att jag ska jobba nu i eftermiddag istället. Jag har kommit på ett tips min förra psykolog sa. Sticka. Det är en bra terapi. Tänk att sitta jag sticka en jävligt lång och ful och tjock halsduk medans man lyssnar på en ljudbok, känns väldigt lockande :)
Så imorgon ska jag köpa en stor jävla rulle med garn och hitta några bra ljudböcker på rean, måste börja avvänja mig från nedladdningar nu när det snart blir olagligt :) Ha en bra dag vänner, återkommer kanske ikväll, nu taggar jag pingis på gympan som typ inte förbränner ett piss :P

Kommentarer

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0