Tänk om det har vänt?...

Jag har varit duktigast i hela världen i över en vecka.

Jag har ätit måltider! Frukost, Lunch, mellanmål, middag, kvällsmat!
"okej?" tänker ni la nu? Men jag har gjort detta varenda dag, varenda dag utan att må dåligt, utan att ha ångest, utan att behöva motionera efteråt. Hur fan blev det så?

Det är så att jag har tillbringat en ledig vecka hos min syster och hon har så sunda matvanor man kan ha.
ungefär såhär ser det ut som man har att välja mellan:
Frukost: Smootie med olika bär och frukter, te, frukt, kokt ägg, pulversoppa, lättfil
Lunch: Endast Fisk (oftast lax) med olika salladsvariationer utan ris, potatis, pasta osv... ingen sås heller. Skagensoppa ibland med mycketfiskbitar i.
Middag: Som lunch
+ Massa frukt emellanåt. En ny favorit är avocado :)
Lägg märke till att vi aldrig äter mackor eller bröd. om vi använt någon mejeriprodukt har den alltid varit laktosfri.



Och det bästa är att när jag kollar mig i spegeln nu när jag kommit hem ser jag ingen större förändring. Visst, jag ser att jag gått upp ett par kilo, men jag tror jag mått bättre också. Dock är det väldigt dyrt att leva såhär om inte någon annan familjemedlem går med på det. Och ofta mina föräldrar kommer betala massa extra pengar på bara en person?

Kommentarer

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0