omöjlig skola...

Sitter i skolan och har försökt plugga på ett prov jag har i eftermiddag. Men mitt medvetande typ sviker mig. Jag kan inte koncentrera mig. Det är inte hunger, det är bristen på näring, för hunger känner jag inte.

Jag kan inte hänga med i samtal heller. Mest för att allt är så ointressant. Mest för att jag inte har något att säga. Jag hade haft åsikter om jag hade mer energi. HAHA. Det är ändå gött att gå ner två kilo på mindre än en vecka.

Tryckt i mig ett halvt äpple nu så jag kan bli människa. Nu ska jag dra mig och försöka, så jag inte tänker på det jävla äpplet och att jag faktiskt la pengar på det.

Måste tacka alla för snälla kommentarer, det värmer lite iaf. Keep up the good job :)


Kommentarer

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0