Nästan så man blir lite schtoolt!...

Tack så mycket, idag dissade jag en myyycket stor 18årsfest. Är det livet mot hälsosam eller :D Dels för jag är rädd att få panikångest mitt bland allt folk som klänger, måste hämta mig lite mer först. Dels hade jag inte pengar och det enda som erbjöds då var öl och nej tack, omjag smällen i mig dom onödiga kalorierna är allt förgäves. men mest av allt så har jag ingen lust. Det är inte likt mig när man blir bjuden. Tjoho :) Föredrar hellre att hyra film med L så då tänker jag göra det :) Det blev bara en timmes promenad idag men å andra sidan har jag gjort sammanlagt 100 situps och 50 upphopp. schlalalaaa

Matdagbok förresten;
  • 1½ dl cocktailtomater (ca 30 kcal)
  • 2 dl mini-mjölk (ca 70 kcal)
  • 1½ dl lättfil (smak blåbär/hallon) (ca 80 kcal)
  • 3 koppar te (ca... inget!)
= ca 181 kalorier. -195 på promenaden. Det ger mig ett totalt -14. Blääääää! Men vet inte hur mycket upphopp och skit bränner. men inget mer idag iaf, tack så mycket.

Kommentarer

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0