Matdagbok...

Jag tror jag ska börja skriva matdagbok, bra att ha eftersom jag istort sett samlar mitt liv här.

  • 300 g A-fil
  • 15 g ostskiva
  • 125 g frysta jordgubbar
  • 3 koppar vanilj-te :)
   = 269 kalorier. Det är mycket, jag vet, men man får la trappa ner så att säga. Jag har redan bränt 210 kalorier idag (ungefär), och nu ska jag ut och röra på mitt blåvalsarsle med min hund i ungefär en timma så kan man vara lite halvlugn.

Jag klarar alltid att vara såhär lugn första veckan, sen tar det undermedvetna över. Därför ska jag börja försöka tänka att jag inte är i en svältperiod eller vad det nu kan vara, det får vi se. Men känns bara som att jag fått lite halvnog med att se ut såhär, jag har gått upp fruktansvärt mycket under lovet.

Dolly Parton - Here you come again
Jo tack, härlig låt för tillfället :)

Kommentarer

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0