Låtsas vara något du inte är...

Ett tips till alla med dåligt självförtroende: låtsas att ni är värdefullare än ni tycker att ni är, haha. Det är bra för egot att krypa fram lite. Och börja unna dig sånt som du ändå inte tycker du är värd. Jag tillexempel:

Jag ska sluta göra som alla säger åt mig och jag ska sluta ge allt till alla som visar sig intresserade, särskilt när jag är berusad. Jag ska försöka säga nej när det håller på att gå för långt. Och svårast av allt, jag ska försöka ta hand om min kropp, den förtjänar att må bättre. Särskilt magen. Jag ska ge upp min bulimi lite för min mages skull, lite, iaf försöka se det som jag gör mot den som något negativt. Jag ska sluta skada mina handleder och övriga kroppsdelar, för det förtjänar vi, jag och min kropp... säger vi :P



Lycka till

Kommentarer

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0