Kommentarer och frustration...

Goderafton mina vänner :) ska bara säga ännu en gång att era kommentarer värmer i mitt lilla hjärta. Jag har svårt att acceptera komplimanger eller smicker eller folk som menar väl, men om man får höra något snällt gör det min dag... Och jag läser alla, jag bara inte publicerar dom. Jag vet inet varför, men jag är rädd för det.

Jag vet inte hur mycket man förbränner på en gympalektion och det är jävligt frustrerande, så jag gick hem från jobbet ikväll, det tar ca 1½ timma, ska göra massa situps och skit senare också, men ändå. Usch vad svårt det är. Nu står K och lagar kyckling med pasta och soltorkade tomater-röra typ. Faan. Ångest! Jag skulle kommit hem mycket senare, hur ska jag liksom slingra ur mig dethär? Jag vill verkligen inte spy ikväll, jag har redan så ont i halsen! GUDARS.

Kommentarer

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0