In the end our struggle will pay off...

Jag må ha haft motgångar hela dagen, i skolan, på jobbet och rent allmänt. Jag må ha varit och spytt nyss som jag lovade mig själv att jaga inte skulle göra. Men tänk att allt dethär är skitsamma, för idag har jag gått ner 0.5 kg tjoho, och imorgon bitti kommer det vara ännu mer :)

Denhär kicken asså. Att se siffrorna sjunka. Fyfan vad skönt det är. Fyfan vad glad jag blir. Fyfan vad bra jag mår. det är värt att gå omkring som en zombie hela dagarna för dethär. Jag förstår inte varför mamma ska hålla på och gömma vågen. Eller jo det gör jag ju iofs, hon tycker jag har en sjukdom. Men om man har en sjukdom ska man inte må bra, och nu mår jag skitbra.



Som grädden på moset ska jag sätta på någon film nu. Det var inte igår. Jag tycker om att ha mycket att göra. Hålla sig hemifrån så länge som möjligt. Om man är sysselsatt med någonting hela tiden glömmer man faktiskt bort maten. Därför är det så skönt att jag fått börja jobba nu på eftermiddagarna efter skolan, oftast.
Så som sagt, det har inte blivit så mycket film och skit. Men jag känner inte för film, jag vill läsa färdigt min bok :P

Puss på en underbar dag, och puss på någon som gett mig denhär viljestyrkan som kommit från ingenstans :D


Kommentarer
Postat av: »» Michaela / Bloggdesigner ««

Hoppas att du får en trevlig fredag :)

2009-02-27 @ 16:03:51
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: RIVETS

haha va tuff bild! :D <3

2009-03-01 @ 11:00:47
URL: http://rivets.blogg.se/

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0