ibland förvånar jag mig själv positivt...

jag förvånar mig över hur bra min psykolog fick mig att känna mig idag, kände mig inte nere någonstans. jag förvånar mig över att jag faktiskt har ätit lite godis ikväll och inte spytt, det är nog första gången på ett år ungefär :P



men nu mår man som man förtjänar men jag orkar inte med ångesten ikväll. Det har gått över en timme och min kropp har redan tagit upp alla näringsämnen, så det är ingen idé att gå och besöka toaletten, även att man ändå mår bättre av att vara tom, för stunden. men jag vet att det försämrar mig i längden varenda gång jag går och spyr, jag har ju redan en helt knullad mage så det räcker.  Och jag vill ju bli frisk, eller?

Kommentarer

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0