How come I up end where I started...

Matdagbok:
  • 2 dl Varma koppen (blomkol & broccoli)
  • 3 koppar kaffe
  • ½ clementin
  • 2 dl frysta jordgubbar
= ca 151 kalorier. Nu står mamma och lagar någon musselgryta. Blä. svårt att veta vad som är i också. Det är nu jag ska dra mig iväg till gymmet och bränna bort minst 600 kalorier.

Jag har hittat mammas gömställe för vågen, så nu kan jag återfå kontrollen. Det är en skam att jag gått upp så mycket, emn nu KOMMER det att bli ändringar. Det måste det. Jag ska göra som alla andra och sätta upp delmål.

57 kg (för att komma tillbaka till normaltillstånd), 53 kg, 50, 48, 46, 44.
Det är svårast i början, de första två veckorna, att hålla igång skiten. efteråt är det en dans på rosor :) Och nu är min viljestyrka ganska stor så det kommer gå betydligt bättre än de senaste gångerna :P

juste, gymmet var det...

Kommentarer

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0