Du är vad du äter...

Måste bara lägga till en till sak.

Att igår kollade jag på Du Är Vad Du Äter med Sanna Bråding. Jag kände faktiskt igen mig i hennes situation, och det brukar liksom aldrig hända...

Hon har haft dåligt självförtroende sedan början av tonåren som jag, haft flera depressioner, hittar inga svar hos psykolog, inte sett någon utväg, svårt för att gråta, lidit av anorexi och bulimi etc...

Därför var det ganska inspirerande att se hur man ska bygga upp sitt liv. Jag kanske också ska börja med afrikansk dans? Haha!
och äta mycket gröt, men dte klarar jag inte av, alldeles för mycket energi och det gör bara ont i magen.



En inspirationskälla?... :P

Kommentarer

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0