Än då länge...

idag har jag ätit: 3 koppar te, 200 ml lättfil, ärtot och nu en gurkbit. Kaloriintag på 141. Nu får det vara nog för idag, skulle vilja ut och ta en långpromenad, men jag kan lika gärna åka skridskor. Fyfan för vinter. Det rubbar alltid träningsplaner.
Ska man orka pallra sig till gymmet?

Jag stannar helst inne idag och gråter, men det är just det jag inte ska göra då. man kanske ska testa att göra motsatsen mot vad man känner för hela tiden? haha.

Jag får sån kick av dehär. Jag hade glömt hur skönt det är att känna hunger. Det sticker i låren. Det är faktiskt inte så svårt att avstå från mat. Jag älskar att känna mig såhär, jag mår så jävla bra. tack.

Kommentarer

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0