Ämnesomsättning mm...

Nu har det gått över. Jag sysselsatte mig med att plugga, smällde i mig några cocktailtomater också. Nu funkar inte sidan som visar kalorier så jag har ingen aning.

Börjar iaf tröttna på att frysa hela tiden. Försöker hålla igång kroppen, annars blir det ännu värre. Nu när man är ensam hemma kan man göra lite som man vill. Jag har gjort 15 upphopp och 25 situps varje timme, men det är likt förbannat lika jävla kallt. Jag hatar vintern. Jag vill kunna gå ut och röra mig, springa, inte sitta som en jävla isolerad korv härinne hela tiden. Haha fråga inte om bilden, bakelser är det roligaste att fota :P



Jag läste på en sida igår att för att få bättre ämnesomsättning och hålla igång den ska man röra sig varje halvtimme. Om man sitter ner ska man ställa sig upp och hoppa eller något. Det må vara sant, men säg mig: hur fan skulle det se ut i klassrummet om jag från ingenstans ställer mig upp och börjar hoppa mitt under en föreläsning :P haha, vilken jävla syn ;)

Kommentarer

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0