Oh, this is the start of something good, don't you agree...

Om jag börjar blogga igen triggar jag mig själv att gå ner i vikt. Frågan är hur hälsosamt det egentligen är för mig. är det värt att få ännu mer magproblem?

Jag vet inte vem jag är utan äs länge, pinsamt men sant. Det livet jag hade innan känns väääääldigt låååååååååååååångt booooooooorta.

Mama ska ner och handla. jag är sugen på någonting. Kanske för att jag inte ätit idag? kanske för jag är hungrig? :P Haha! nej men lite sallad och lite frukt har ingen dött av.



Som man säger: En frukt om dagen är bra för magen XD
Bara det att även att jag tänkt på att svälta ner mig i bara några timmar känns ett äpple jävligt mycket. Muhahaa, mitt sanna jag är tillbaka ;)

Kommentarer

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0