Och så tar vi nya tag...

Jag skäms för att visa mig själv min kropp. Särskilt nu när man lagt på sig ett par kilo. Jag underviker att duscha så mycket som möjligt, går i myskläder så länge som möjligt eftersom jag är rädd att kläderna kommer vara för små. Jag har nog inte kollat mig i spegeln på hur länge som helst.

Dethär är pinsamt att berätta egentligen. Men idag tänkte jag ställa mig öga mot öga med döden och titta på mig själv i underkläder. Fyfan vad äcklad man kan bli. Så tänkte jag att jag skulle träna, och satte på lite david guetta och dansade framför spegeln. Haha. Alltså! Det är ju hemskt! Allt bara dallrar och guppar. Fyfan! Hoppas jag har gjort vad som krävts för att bli motiverad att gå ner i vekt igen :P

Tänk vad hemskt det måste se ut när man är på fest och är full och står och dansar och ser ut sådär. Stackars människor som måste bevittna det :P
Skänt att jag tappade lusten att klä på mig kläder och gå ner och handla mat nu iaf :P

Nu är det slut med sånna fuskgrejer som jag kört med. "jag får inte på mina shorts, då tar jag en stor tröja och leggings istället" Eller sånna åtsittande strumpbyxor man kan köpa som drar in lår och mage, inte för att degör så stor skillnad för man måste nog vara mycket fetare för att det ska göra underverk, men jag inbillar mig :P

Kommentarer

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0