Vägning imorgon...

Imorgon ska jag på BUP möte som varje vecka. Men nu är det första gången på snart ett halvår som mina föräldrar följer med. Fan att dom kommer få reda på allt, eller vad Anna Fitt-berg tror är allt. Den ragatan. Måste träffa en läkare också och väga mig och det har jag inte gjort på två månader. jag är så jävla rädd att jag håller på att skita ner mig. Skriver vad det visade imon.

har tre timmar håltimma imorgon så jag ska ta en riktig långpromenad. det finns ett ställe här med en halvtimmes lång uppförsbacke, bra för mitt feta arsle.

Jag måste lära mig att inse fakta. Att våga. Att våga titta på mig själv naken i spegeln, även om det är det äckligaste och jag kommer må sämst i världen. Jag måste våga väga mig så jag vet vad jag ska utgå ifrån, så jag vet hur mycket jag kan äta. Den dagen när jag kan acceptera mig själv. Den dagen.... Men jorden kommer hinna gå under innan :P



Förlåt för mina tråkiga bilder på bakelser, haha jävla fetto. Min mamma tycker om att baka och jag tycker om att fota det :P Nu ska jag ta min kopp silverte (varmt vatten hehe) och kolla på gårdagens gossip girl. Tjohej.

Kommentarer

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0