Vad är det för fel på mig?...

Jag är så jävla nere idag. Vet inte varför. Jag får svindel fastän jag åt som en blåval igår. Jag mår illa och jag är låg. Jag skulle gå till bibblan och plugga men orkade inte ens det, tog bussen och orkade inte gå av. Jag vill bara ligga ner och gråta sönder men jag vet att om jag gör det kommer jag tänka självmordstankar igen.

Nu sitter jag här på bibblan och känner mgi ensammast i världen, har inte ens öppnat boken och jag har prov imorgon. Pappa tvingade mig att komma hem efter skolan för att äta. Jag har inte ens varit i skolan. Fanfanfan. Tror jag går ut för en smoke snart, sen kanske jag åker hem och sover istället.



Jag har en kompis som nyss gick in i en vinterdepression av ingen anledning, hon ligger bara i sin säng, äter inte, tittar inte, rör sig inte, bara sover och tänker. Det känns som att jag är påväg dit. Gud.

Har ni kännt att allt man gör är meningslöst för man ändå kommer försvinna? kan någon få mig på bättre tankar tack...

Kommentarer
Postat av: Mikaela

vad för ätstöring först och främst?

2008-12-16 @ 12:33:49
URL: http://baileyz.blogg.se/
Postat av: hannah

Du har otroligt fint hår =) Du borde visa hela ansiktet =)

2008-12-16 @ 12:34:44
URL: http://hannahslife.blogg.se/
Postat av: MiillaaN

Jag läste flera inlägg i din blogg. Varför vill du väga så låte? Hur lång är du igentligen? och varför äter du inte? Vill du ha ätstörningar och må dåligt? :/ Dina föräldrar ä ju bara oroliga för dig och vill bara försöka hjälpa dig, det borde du väl förstå. Men vet att de kan vara jätte jobbigt för jag har likadant. Men jag tkr du borde kämpa bort från allt dedär. Man kan väga lite även fast man äter. Det gäller att äta rätt mat bara

2008-12-16 @ 12:44:21
URL: http://camillaedlund.blogg.se/
Postat av: Baileyz

Hej. Läste lite i din blogg. Du måste ta reda på varför du är som du är idag. Allt du och jag är idag är pga hänelser i vår barndom. som exempel kan jag ta mitt liv, jag var mobbad i skolan under 7-9'an och när jag sedan flyttade till n annan stad så undermedvetet fortsatte jag att nervärdera mig själv. Jag började festa och strulade med killar, många kilar. Jag sökte bekrftelse att jag dög överallt, hela tiden och det förstå jag först nu. Därför kunde jag bryta det mönstret. Tyvärr hann jag skada mig själv mycket, och många andra. Men dte ag vill säga är att, det är bara du som kan lösa gåtan om dig själv. Mår du dåligt så ta reda på varför. Du har alla svaren inom dig, men du kanske har glömt dem. Lycka till. Kramar!

2008-12-16 @ 15:00:32
URL: http://baileyz.blogg.se/

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0