I jakten på din sagolika vy...

Jag har legat och vridit mig i ett antal timmar nu och nu är illamåendet snart borta. Fan jag hatar när man får uppstötningar av sig självt, då vet man att man ar någonting i magen. BLÄÄÄ. Jag hatar när det händer massa saker med magen som inte har hänt innan. Ett tag fick jag kramper, ett tag blev jag illamående för minsta lilla etc... Jag lyckas alltid tro att jag är gravid då haha :P

Men jag ligger på stort kaloriminus sen igår och jag känner hur det pumpar i lären - i min kropp är det ett tecken att man går ner. Jag är fan stolt, brukar alltid ha lördag som slappdag - då man får äta lite mer för det är lördag och det förtjänar man för man har kämpat i en vecka - men inte idag :)



Druckit en kopp kaffe och ätit en hel del sallad - men å andra sidan powerwalkat med en barnvagn i över en timme + att gått runt och shoppat julklappar nonstop (shopping förbränner mer än vad man tror) + att gå hem sen utan barnvagn men ändå snabbt. Fan vad duktig jag är. Och när jag kom hem från min kompis inatt satt hela jävla tjockisfamiljen och tryckte i sig varsin godispåse. Haha, det är inte svårt att vara smalast här :P

Men viktigast av allt - jag har klarat en hel dag utan att undra om jag ska spy eller inte. Fan. Antingen är det mina tabletter som börjar verka eller så är det att jag har kontroll över hur mycket jag äter och förbränner med massa kalorikollarprogram och behöver inte spy för jag vet hur jag ska ligga på undersidan :)

Kan inte sluta dunka kent

Kommentarer

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0