Det man inte vet lider man inte av...

Igår överskred jag min gräns med 98 kalorier. Fanfanfan. Nu måste jag ut och röra mig åta helskotta! måste fan ligga på minus idag så jag kan bränna bort det sen igår. Fan. Jag kommer inte ihåg att det var såhär svårt att stå emot mat för ett årsen. Det är inte så svårt när man inte har ätit något, men har man fått igång ätandet går det typ inte sluta, sedan ligger man och krampar och har ångest hur länge som helst.

Jag är fan less på att må såhär. Jag vill kunna äta utan att ha ångest. En enda måltid bara, men det har inte hänt på över ett år. HELVETE. Nu är et så stört för tabletterna gör mig förvirrad. Ofta ångesten försvinner? Jag känner mig bara osmartare... Men det kanske är meningen för det man inte vet lider man inte av?

Kommentarer

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0