It's a shame there's no one to blame...

Fan vad jag bloggar idag då, men dethär är ju trots allt min riktiga dagbok. Téet har kallnat och det krampar i min mage.

Hade mitt kursprov idag och det är fanimig IG. Jag failar allting nu, hela jag är en fail. Jag får skylla på maten lite. Åt ingening igår när jag pluggade vilket resulterade i att jag somnade. Fick sitta uppe i natt istället och för att hålla mig vaken åt jag några russin och en apelsin. Pallade inte plugga färdigt utan skulle lägga mig. Men den jävla frukten gjorde att jag var för pigg, så satt uppe till fem inatt och bara glodde på dumma nattprogram på tv.

Vaknade av veckarklockan en timme efter jag somnat. Och dte är ju klart att man är hela jävla pisstrött då. 4½ sitta stilla i en stor sal med vakter. tro att jag somnade. Tro att jag inte kunde tänka på något annat än att jag åt för mycket filmjölk till frukost! Fan! det är klart att maten och vikten är viktigare än skolan, men just idag önskar jag att jag var så fet jag var för ett årsedan och la mina panikångester på pluggandet istället.

 

Någonting som stör mig är att man ska sitta i salen och skriva i 4 h. det är ingenting. Och man har lunch efter och det är inte längre tid än vad det dröjer mellan vad vanliga folk äter frukost och lunch. Men likt förbannat kom alla med varsin typ picknickkorg. Hur fan pallar ni? Ska ni skriva eller äta? Och godis? SÅ tidigt på morgonen? Jag önskar jag kunde spy åt er också, äckel...

Kommentarer

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0