Planen nu då...

Jag är äckligast i världen. Varit så jävla nervös för min vägning. Idag fick ajg resultatet. 57.5? Fyfan vad jag inte vill leva mer, men det är ändå mindre än vad jag trodde. Men nu startar jag min plan. Nu har femman varit där i snart ett halvår. Den ska bort. Så jag börjar först med -10 kg. Inom två månader ska jag väga 47!

Sådär...
Jag finner det lättare än jag kom ihåg att det var. Jag har ätit en gurkbit och lite lite pepparkaksdeg på tre dagar. Och innan dess till underfär två veckor tillbaka var det knappt något heller. Och jag är inte minsta låg. Nej, jag mår så jävla bra, absolut ingen ångest! Visst att jag hade lite lågt blodtryck, men vem fan bryr sig? Jag ska bli så jävla smal nu biatches så ni kommer inte kunna se mig haha...



Här är en bild på gud :P Man är alltid såhär pepp i början, men jag vet vad som kommer hända med mig snart...

Kommentarer

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0