Palla livsgnista då...

Jag orkar inte föra dagbok just nu - men det kanske är just det jag måste göra, måste gå in för någonting som håller mig distraherad av att hela min värld faller samman mer och mer. Någonting som man inte ger upp på. Men jag har inga förhoppningar på denna bloggen ändå. Fan, jag pallar ingenting längre. Jag tror inte jag har en såndär gnista. Jag brinner inte för någonting - förutom att gå ner i vikt.



Haha vad sorglig jag är. Sånhär är jag verkligen inte på riktigt. Jag är så jävla social och glad och positiv så det finns inte. Men det är såhär jag är när jag är själv. Jag kan inte vara ledsen och nere när jag är bland folk. Jag skulle vilja kunna öppna mig för någon.

Gud nu mår jag illa. Det kom inatt också och jag låg vaken och spände mig i timmar. Får sluta nu, puss


Kommentarer

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0