På helgen förstörs allt...

Förlåt för jag inte funnits här på ett par dagar. Helgen förstör min plan. Man är inte stressad någonstans och hinner därmed tänka efter om man är hungrig.

Mina tabletter är inte rättvisa mot mig. För jag blir så trött och svimfärdig och det passar ju inte när man har lunch precis. Dessutom blir jag låg och det är verkligen inte bra för då måste man äta mer. I fredags var jag så pass låg och hungrig att jag åt. Och jag fortsatte äta, varför vet jag inte, dte smakade ju ingenting, men kanske för att få slut på hungerkänslan?



Tycker ändå att jag lyckades göra mig av med allt. Sedan var det ut och supa på tom mage, men jag mådde bra.
Igår lyckades få mamma att tro att jag ätit hennes fett tacos. Men alla mina feta vänner måste ju dra till donken, dom övertygade mig att äta 5 pommes! Vill inte tänka på det, blir så äckligt äcklad. Och det var min helg.

Kommentarer

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0